Кохання з першого погляду
Звучить вступна музика.
Ведучий 1: Пані та панове!
Ведучий 2: Леді і джентльмени!
Ведучий 1: Дорогі діти і шановні дорослі!
Ведучий 2: Сьогодні ми зібралися, щоб пограти в гру "Любов з першого погляду".
Ведучий 1: Ну так, у нас прийнято вважати, що одні лише дорослі мають право закохуватися, а над дітьми можна жартувати: "Тілі-тілі-тісто!"
Ведучий 2: Тільки це нерозумно і некрасиво, бо любов може наздогнати людину навіть в дитячому садку. І такій людині можна тільки позаздрити, адже все життя його відразу висвітлюється цим кращим у світі почуттям.
Ведучий 1: А наша гра допоможе краще пізнати один одного, міцніше подружитися і, сподіваємося, підніме всім настрій.
Ведучий 2: Почнемо наше свято "Пісенька про дружбу".
"Пісенька про дружбу"
Ведучий 1: А тепер настав час запросити сюди наших учасників. Їх ми прекрасно знаємо, але ще раз представимо поіменно!
Ведучі по черзі урочисто оголошують імена учасників - трьох дівчаток і трьох хлопчиків. Звучать фанфари.
Ведучий 1: А зараз ми просимо наших учасників розповісти про себе.
Учасники розповідають про себе.
Ведучий 2: Спасибі за розповідь, і ми переходимо до 1 туру нашої гри: дівчаткам пропонуються ситуації, з яких вони повинні знайти гідний вихід.
1. Хлопчик, який вам подобається, посковзнувся і смішно розтягнувся на льоду. Що ви зробите:
а) засміється і допоможете піднятися;
б) не засміється;
в) вчините по-іншому. Як?
2. Вам подобається хлопчик, і раптом він пропонує вам дружити, а ваша мама проти. Як ви зробите:
а) погодьтеся дружити;
б) послухаєте маму;
в) свій варіант відповіді.
3. Хлопчик прийшов до вас на день народження і подарував ляльку, а у вас вже є точно така ж. Що ви зробите:
а) подякувавши, з радістю візьмете подарунок;
б) подякувавши, відмовитеся, скажете: "У мене така є";
в) вчините інакше. Як?
Ведучий 1: А зараз вашій увазі пропонується сеанс ясновидіння! Сьогодні у нас в гостях чарівник!
Звучить пісня чарівника Сулеймана. Фокуси.
Ведучий 1: Подякуймо великого мага. Оплески! І настав час запропонувати ситуації нашим хлопчикам:
1. Дівчинку, яка вам подобається, викликали до дошки вирішувати завдання, а у неї не виходить. Що ви зробите:
а) будете підказувати;
б) нічого не зробите;
в) вчините інакше. Як?
2. Дівчинка вирішила пригостити вас салатом, який сама приготувала. Ви спробували салат, а він вам не сподобався. Ви:
а) відмовитеся є;
б) будете їсти, щоб не образити дівчинку;
в) свій варіант.
3. Мама послала вас за хлібом. У магазині ви зустріли дівчинку, яка вам подобається. Їй не вистачає на шоколадку якраз стільки, скільки мама вам дала на хліб. Що ви зробите:
а) віддасте їй гроші, щоб вона купила шоколадку;
б) купите хліб і підете;
в) вчините по-іншому. Як?
Ведучий 2: А тепер частівки!
Частушки.
Ведучий 1: Переходимо до 2 туру нашої гри. Наші учасники можуть задати питання один одному. Почнемо з дівчаток.
Учасники задають один одному питання.
Ведучий 2: А тепер 3 тур. Але тут учасникам потрібен час для підготовки. Завдання таке: ми зараз вам роздамо вірші про кохання. Потрібно виразно, з душею прочитати їх.
Учасникам роздають листи з віршами.
Ведучий 1: А поки учасники готуються, гра з залом.
Це гра на увагу. Спробуйте однією рукою показувати великий палець, а іншою рукою - віддавати честь. Потім руки потрібно міняти. Ось так (ведучий показує). А тепер охочі нехай вийдуть сюди і продемонструють нам своє вміння.
Діти пробують, у кого краще за всіх виходить - приз. (До гри можна залучати і батьків)
Ведучий 2: А тепер сценка.
Сценка.
Ведучий 1: Чи готові наші учасники? Починаємо читання віршів!
Учасники читають вірші.
Ведучий 2: Отже, ми підійшли до самої головної частини нашої гри! Зараз учасники повинні зробити свій вибір. У кожного - листок і ручка. Ви повинні написати ім'я та прізвище того, кого обираєте.
В цей час звучить музика.
Ведучий 1: Отже, вибір зроблений! Залишилося перевірити, чи співпадуть у нас сьогодні пари.
Збіглися пари виходять на середину залу.
Ведучий 2: А зараз за вашими оплесками ми виберемо ідеальну пару.
Ідеальна пара залишається, іншим видаються призи і вони сідають на місця.
Ведучий1: Дорогі .............. і ..............! Присвячуємо вам вірші!
Діти читають вірші (будь-які, відповідні тематиці).
Пісня "З чого ж, з чого ж ..."
Ведучий 2: Ось і настав час фінальної гри. Ми будемо ставити питання спочатку дівчинку, а хлопчик пише відповідь на дошці, а потім навпаки. Скільки буде правильних відповідей, стільки кеглів ви зможете потім збити і, відповідно, виграти приз.
Дівчинка відвертається від дошки, а хлопчик пише відповідь, а потім навпаки.
Ведучий 1: (дівчинці) Коли у нього день народження?
Ведучий 2: (хлопчику) Який її улюблений урок?
Ведучий 1: (дівчинці) Його улюблена гра.
Ведучий 2: (хлопчику) Який її улюблений мультфільм?
Ведучий 1: (дівчинці) Чи любить він допомагати мамі?
Ведучий 2: (хлопчику) Чи вміє вона готувати що-небудь?
Ведучий 1: Отже, правильних відповідей ... Перед вами 6 кеглів. Ви маєте право збити ... з них.
На кеглях написи: автомобіль, пральна машина, телевізор і т. п. Тільки на одній справжній приз (це можуть бути солодощі, іграшки ...)
Ведучий 2: Давайте ще раз поаплодіруем нашої ідеальної парі і всім іншим учасникам.
Оплески.
Ведучий 1: До нових зустрічей, друзі! Фінальна музика.
Коментарі.
Ми вибирали учасників так: на класній годині я оголосила дітям про гру і на листочках запропонувала написати, хто, на їхню думку, має взяти участь в ній (4 людини). Звичайно, бажано гарантувати анонімність. Ті діти, яких вибирали найчастіше, і взяли участь в грі. Розповідь про себе і питання до інших учасників краще продумати заздалегідь. Після ранку можна провести чаювання, дитячу дискотеку. Сценарій складено до дня Валентина.
ДЖЕРЕЛО http://firstedu.com.ua
|